Zwanger worden
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Manda Rijn
04-02-2009 om 10:02
Iui - ivf - icsi draadje
merry, ik duim ik duim ik duim, ik hoop dat het gelukt is en je nu of zo meteen dolgelukkig op je werk zit.

merry
25-02-2009 om 12:02
Hee hedda
weer volop in de race, lees ik. ik moet donderdag ook voor echo. en hopelijk mag ik dan ook nog deze week voor flush. maar het gaat weer erg langzaam bij mij. zit nu alweer op dag 19, ben ook bezig met de ovulatie testen, maar die geven eigenlijk nog niks aan, ja in de ochtend een heel vaag streepje, dus spuit nu twee keer daags 100+ puregon. ik had verleden dinsdag 10 follikels zitten in totaal. dus mooie score, maar even zien wat er overblijft.
ik hoop voor ons dat we iedereen achterna mogen gaan, vindt het hier best gezellig hoor in dit draadje, maar het wordt nou wel eens tijd om door te schuiven, vindt je niet??
houtsnip ik hoop voor je dat je zwangerschap mag doorzetten!! blijf positief he meid.
liefs merry

Therese
25-02-2009 om 18:02
Inbraakje houtsnip
Ik kom nu even op jouw draadje inbreken, maar wat een blijdschap, maar ook spanning lees ik hier. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat. Het klinkt als een innestelingsbloeding en de menstruatiekrampen worden meestal veroorzaakt door het groeien van de baarmoeder. Heel veel vrouwen hebben dat. En nog een laatste geruststelling sensitest is inderdaad niks. Uit ervaring weet ik dat ik veel eerder positief test met de kruitvattest en pas dagen later met sensitest. Ik hou het draadje in de gaten en ik hoop alleen nog maar goed nieuws te lezen!
Duimduimduimduimduim

Lean1
25-02-2009 om 20:02
Houtsnip
ik blijf nog steeds oor je duimen, dat doet alleen maar goed...
DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMenz.
Lean

elsje78
26-02-2009 om 08:02
Houtsnip
Hoi
kwam eens kijken of er al nieuws was, hoe is het???
Spannend zeg!! Weet je al meer?
Ik duim door!!
Liefs Elske

merry
26-02-2009 om 11:02
Morgen mogen we weer
morgen heb ik een flush, en overmorgen een gewone inseminatie. en dan het weekend nog maar even het gezellig maken met merryman. en dan de wachtweken weer in. heb dus net de pregnyl weer gezet.
houtsnip, weet je al wat meer?? spannend meis. ik hoop het zo voor je.
hedda mag jij ook morgen voor flush??
liefs merry

Lean1
26-02-2009 om 14:02
Merry
Ik ga maar weer eens flink aan het duimen voor je. DIT WORDT JOUW MAAND!!!

Hedda
26-02-2009 om 16:02
Morgen ook de flush
Ik zit vandaag op dag 12 en morgen de flush vandaag ook de pregnyl gezet. Ik had 10 eitjes, een goeie score, de dokter had een lichte twijfel om door te gaan maar aangezien ons verleden, toch door gaan... De grootste was al 26 mm. Spannende tijden breken zo weer aan.
Succes Merry!
Houtsnip hoe gaat het?
Liefs aan allen,
Hedda

merry
26-02-2009 om 22:02
We gaan helemaal gelijk op hedda
hahah het is net of ik een berichtje van mij lees. ik heb er ook tien zitten, en de grootste is 26.5.
morgen heb ik dus ook flush hihih dit is wel grappig.moet jij dan zaterdag dan ook nog een keer terug voor inseminatie??
nou meis sterkte morgen. samen de wachtweken in.
liefs merry

Lean1
27-02-2009 om 16:02
Merry en hedda
Jullie maken het mij gemakkelijk!!!! 1 keer duimen voor de prijs van 2......
Daar gaan ze weer.......DUIMDUIMDUIMDUIMenz.
Het gaat goed hier met het zwanger worden, nu aan jullie om de trend door te zetten!
Lean

merry
28-02-2009 om 12:02
Officieel in de wachtweken
zo de inseminatie zijn weer gedaan. dus nu maar weer wachten. over tien dagen mag ik bloed testen. nu eerst maar weer aan de utrogestan bolletjes, en hopen hopen hopen dat het mag lukken.
hedda jij ook veel sterkte (hihi wie weet ben ik je wel tegen gekomen in de wachtruimte)
houtsnip???? hoe is het??
liefs merry

Manda Rijn
28-02-2009 om 15:02
Spannend hier
merry en hedda in de race ! Ik ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat Houtsnip, hopelijk heb je goed nieuws.
Hier ben ik precies halverwege de zwangerschap, ik ben moeder van 2 dochters, eentje van 6 jaar en eentje van 20 weken in de buik ;-)

merry
28-02-2009 om 16:02
Manda een meisje
ooh wat geweldig meid, een meisje erbij.
alles was goed op de echo???
liefs merry

Dendy Pearson
28-02-2009 om 21:02
Manda
Wat leuk, een meisje erbij. Vind je dochter het idee van een klein zusje ook leuk? Kunnen jullie samen gericht roze gaan shoppen.
Dendy

Manda Rijn
01-03-2009 om 11:03
alles was goed, er is wel een stip op het hartje gezien maar dat had verder geen betekenis en de placenta ligt waarschijnlijk voor de uitgang, maar het werd toch al een geplande keizersnede. Iedereen had het voorgevoel dat het een jongetje zou worden, maar dochter vond het meteen erg leuk, nog 18 weken en dan wordt ze geboren. Als iemand nog een mooie franse naam weet dan horen we het graag ;-)

Lean1
01-03-2009 om 14:03
Manda
fijn dat het vlekje niets bleek te zijn! Een meisje, dus 2 dochters, wat een rijkdom!
Gefeliciteerd, en de tijd gaat hard, al over de helft.
Lean

angel3
Manda naam ot
gefelici manda en spannend voor de rest.... Ik lees zo af en toe mee.
Wat vind je van Fleur of Amelie?

houtsnip
Feest gaat niet door
Na een paar dagen veel bloed en positieve testen, en dus een hoop verwarring, is het nu duidelijk: ik ben niet meer zwanger. Ik was al bang toen het eerste spoortje bloed zich aandiende, dat is bij mij nl nooit positief. Ben nog in de weer geweest met extra progesteron, maar dat mocht ook niet baten. Mijn luteale fase 'houdt' gewoon niet, zoveel is nu wel duidelijk. Geen probleem om zwanger te worden, wel om het te blijven.
Gek genoeg ben ik niet heel erg van de kaart, wel 's ochtends een ieniemienie beetje huilerig maar dat verdwijnt vrij snel weer. Ik heb trouwens heel veel respect voor stellen die dit traject in gaan en geen kind hebben. Man, voor mijn gevoel scheelt het de wereld dat er al een kind van ons tweetjes is. Op naar de cryo en op jacht naar informatie over het versterken van de luteale fase.
Merry en Hedda: ik volg jullie en ik duim heel hard!
Manda: een meisje! Geweldig, wat leuk (jongetjes zijn ook leuk natuurlijk. Twee zusjes, het heeft voor mij altijd iets magisch, zo hecht het kan zijn).
Liefs,
houtsnip

Manda Rijn
01-03-2009 om 15:03
Nee!
wat vreselijk Houtsnip en dat na ivf ! Wat wreed ik vind het zo oneerlijk. En heb je al vaker een vroege miskraam gehad ? Ik heb het 2 keer gehad en toch bij 4e zwangerschap (deze) is alles goed gegaan.

merry
Och jee houtsnip
wat ontzettend jammer, ik had het je zo gegund. wees sterk! ik hoop voor je dat de cryo goed ontdooit en dat die terug geplaatst kan worden.
bedankt voor het respect hihi wij zijn één van die stellen die zonder kinderen dit traject in zijn gegaan.
ik lig nu al twee dagen eigenlijk wat op de bank, ik heb zo'n zere buik van de behandeling. heb vanochtend wel gewerkt (ja ja op zondag) maar het ging niet heel fijn. dus ben weer op de bank gekropen met een dekentje. als het morgen nog zo zeer doet ga ik maar even bellen met de kliniek.
ooh als deze poging niet lukt, gaan we door met een keer ivf.
hedda hoe voel jij je??
liefs merry

Korina
Houtsnip
Zelf ben je er alweer een klein beetje overheen, maar wat een teleurstelling. Ik ken je niet maar hoopte het toch zo voor je. Veel sterkte!
Korina

Petal
01-03-2009 om 21:03
Manda (ot)
Gaaf joh, een tweede dochter. Ik dacht laatst aan Eloise voor een meisje voor jou .
Voor de rest misschien Fabienne, Lucienne, Charlotte, Sophie.

merry
02-03-2009 om 14:03
Bah overstimulatie
ben vanochtend bij mijn arts geweest, nadat ik het hele weekend op de bank heb gelegen met een zere buik, waar ik al bang voor was...overstimulatie. moet nu op bed/bank liggen, rustig aan doen. morgen weer naar de arts voor echo. bah ik baal,ik heb gister ochtend wel gewerkt maar dat het lekker ging...niet echt dus.
nou ja niks aan te doen, ja rustig aan doen, en dat kan ik erg slecht bah ik baal.
liefs merry