Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

02-07-2021 om 08:07

Hi testers! Lees dit even

Peiling

Test peiling

Maximaal 2 antwoorden.

1 stem
0%
100%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nvm Al gefixt lees ik elders

Sorry zeg, ik maak er een rommeltje van, nou stond mijn bericht er opeens 3x 🙈

LOL Sophia, hebben we zelfs díe bug van viva meegenomen?

Klopt het dat je binnen een topic niet tussen naam en alias kan wisselen? Dat is wel goed, het voorkomt (deels) nickwissels binnen een topic.

En kun je bij een alias ook een profielfoto plaatsen? Ik zie die optie niet, er staat nu een standaard grafisch plaatje bij.

Is er hier (voor de mods) de mogelijkheid om een sticky topic te maken? Dus eentje die automatisch bovenaan in de pijler blijft staan.

Dan zou je bijvoorbeeld bij livegang een topic kunnen maken met tips & tricks, een handleiding voor het gebruik van het forum, de mogelijkheid om vragen over forumgebruik te stellen.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

03-07-2021 om 09:07 Topicstarter

TestCoreopsis schreef op 03-07-2021 om 08:11:

Klopt het dat je binnen een topic niet tussen naam en alias kan wisselen? Dat is wel goed, het voorkomt (deels) nickwissels binnen een topic.

En kun je bij een alias ook een profielfoto plaatsen? Ik zie die optie niet, er staat nu een standaard grafisch plaatje bij.

Klopt, je kan niet wisselen, vandaar dat ik in sommige topics met JohnxDoe reageer... Op dit moment kan je nog niet een foto bij een alias plaatsen, dit staat wel op de todo maar zal na 8 juli worden.

TestCoreopsis schreef op 03-07-2021 om 08:15:

Is er hier (voor de mods) de mogelijkheid om een sticky topic te maken? Dus eentje die automatisch bovenaan in de pijler blijft staan.

Dan zou je bijvoorbeeld bij livegang een topic kunnen maken met tips & tricks, een handleiding voor het gebruik van het forum, de mogelijkheid om vragen over forumgebruik te stellen.

Yep, die is ingebouwd!

Wel interessant die alias-optie. Als je dan 'n keer objectieve reactie wil krijgen op 'n levensvraagstuk kun je daar 'n topic mee openen (al denk ik dat iedereen bij mij wel heel snel doorheeft dat ik gewoon bulletje ben )

Dat je als RedBull ineens als "blauwe Druif"" gaat reageren en doet alsof je kinderen leuk vindt. Kan interessant worden;-)
Ik had even niet door dat je eerst een alias moet aanmaken, en 'm dan pas kunt gebruiken. Vanaf nu test ik met twee namen, maar ik zie inderdaad dat je ín een topic geen nickwissel kunt gebruiken. 

Dat lijkt me wel logisch. Anders kun je jezelf bijvallen met je 2e nick ;-)

Waar maak je een alias? Gewoon eerst uitloggen en een nieuw profiel maken?

Sophia_! schreef op 03-07-2021 om 13:02:

Waar maak je een alias? Gewoon eerst uitloggen en een nieuw profiel maken?

profiel bewerken, daar staat een optie "aliassen". Dat is wat misleidend, want je kunt er maar 1 aanmaken. En dat is dan meteen je vaste alias. Je kunt m niet meer wijzigen.

Oké, dankje. Ik ga het meteen proberen 

Hoe kom ik het makkelijkst vanuit PB terug naar het forum? Ik kom nu telkens uit bij mijn mail van Yolanda ( als ik op " ga terug" klik.

Testpersoontje schreef op 03-07-2021 om 13:10:

Hoe kom ik het makkelijkst vanuit PB terug naar het forum? Ik kom nu telkens uit bij mijn mail van Yolanda ( als ik op " ga terug" klik.

op de tekstballonnetjes naasr je profielknop (rechtsboven) of op het woord viafora linksboven. Dan zit je weer op de homepage.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.