Zwanger worden
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

xx
12-07-2009 om 22:07
Clubje zwanger worden (oud en nieuw) deel II
Meiden omdat het draadje alweer aan archivering toe is, hier het nieuwe draadje.
Liefs,
Sannie

Van de Forumbeheerder
01-01-2009 om 23:01
Aankondiging archivering
Deze draad loopt alweer bijna een halfjaar en telt tegen de driehonderd berichten. Startten jullie even een vervolgdraad?
Forumbeheer Ouders Online

xx
02-01-2009 om 16:01
Nieuw draadje is opgestart
Voor de liefhebbers het nieuwe draadje is opgestart. Zal voor mij de laatste keer zijn, schat ik zo in, omdat ik nu natuurljk zwanger ben.
Wel lees en leef ik met iedereen mee die meedoet op het draadje worden.
Liefs,
Sannie

xx
02-01-2009 om 16:01
Nijntje
uiteraard mag je meedoen. Iedereen is welkom die zwanger wil worden. En hoe meer zielen hoe meer vreugd en/of verdriet je kunt delen. Ik heb onderaan een nieuw draadje opgestart.
Liefs,
sannie ( 23 weken zwanger van de 2e)

Therese
02-01-2009 om 17:01
Nina!
Wat spannend zeg! Ik zal met je meeleven en duimen. Ik kan me voorstellen dat de angst voor miskramen ook weer naar boven komt . Sterkte daarmee.
Ik wens je het allerbeste toen en dat er een lief brusje voor Ayden mag komen!
Lief Therese
ps en ik hou uiteraard mijn mond op het werk!

peggy
02-01-2009 om 18:01
Gefeliciteerd sannie
hoi sannie,
van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. het gaat allemaal snel genoeg. voor je het weet heb je een heel mooi kindje in je armen.
liefs, peggy

nijntje82
02-01-2009 om 21:01
Thanks
Sannie voor je welkom, en natuurlijik van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Therese, dat je het stil houdt op het werk. Echt niemand weet het verder en dat wil ik ook graag even zo houden. Bij Ayden wisten sommige mensen bijna het verloop van mijn cyclus en was er geen verassing meer aan na de miskramen. Hoop dat het nu nog even ons dingetje kan blijven. En ik heb net mijn 2e foliumzuurtje gehad dus waar hebben we het over? haha. Kunnen we nu elkaar volgen haha