Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

xx

xx

12-07-2009 om 22:07

Clubje zwanger worden (oud en nieuw) deel II

Meiden omdat het draadje alweer aan archivering toe is, hier het nieuwe draadje.

Liefs,
Sannie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hedda en hier...

Super zeg! Hoe ver ben je nu?

Hier vandaag alleen nog bij het afvegen een beetje oud bloed.. zou het dan over zijn? pfffttt... zenuwslopend!

Liefs Muppet

Muppet

Oh meid wat spannend! Maar het helderrode bloed is dus gestopt... en een vet positieve test... Dit moet inderdaad echt vreselijk zenuwslopend zijn. Ik kan er nu een beetje over meepraten... Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!
O ja en natuurlijk ook alvast heel erg gefeliciteerd!!
Liefs,
Korina

Hedda

Hoi, wat fijn, zulk goed nieuws van jou! Ik moet vaak aan je denken nu ik zelf ook pats boem spontaan zwanger ben. Heb je geen last meer van die afscheiding? Het lijkt mij ook supergaaf om het hartje te zien, ik kan niet wachten. En dan ook nog het complete mensje op een echo gezien... Super de super joh. Ik gun het je heel erg. Geniet ervan!
Liefs,
Korina

Sannie

Voor jou een teleurstelling... wat akelig. Maar geef de moed niet op joh. Meer dan ooit durf ik dat te zeggen. Je hebt al een wondertje, dus je lichaam kan het; en zelfs bij mij kon het. Ik blijf voor je duimen en hopen!
Sterkte en veel liefs,
Korina

En ik

heb een paar dagen op een enorme roze wolk doorgebracht. Dinsdagavond is er iemand geweest van Moeders voor Moeders, die testte ook positief, toen ze op haar lijstje ging kijken bleek dat dat eigenlijk nog niet kon. Die testen van hun meten HcG pas bij 500 eenheden en de testen die wij zelf doen al bij 50. Eigenlijk zou ze bij mij morgen pas positief kunnen testen. Goed nieuws dus, genoeg HcG! Ik mocht dan ook al beginnen met urine verzamelen, normaal pas bij zes weken. Ik moet wel zeggen dat gisteren opeens de angst toesloeg. Ik voelde wat buikpijn en kreeg opeens vreselijke angstvisioenen van een bbz. Heb zelfs vanochtend het zkh gebeld of ik niet eerder mag komen voor een echo, maar dat heeft nog geen zin zeiden ze. Als ik meer pijn krijg moet ik aan de bel trekken en verder proberen vertrouwen te hebben en afwachten. Ik ben al wel weer wat rustiger maar het is toch een beetje een schaduw op mijn mooie wolk. Stel je toch voor... dat lijkt me echt zo vreselijk. Er kan natuurlijk nog veel meer mis gaan en ook daar moet ik niet aan denken. Maar goed, ik kan er nu toch verder helemaal niks aan doen. Vanochtend had ik nog een knal positieve test (ja, ik blijf zo nu en dan gewoon nog even testen, op de een of andere manier helpt dat...) en ik heb nog geen spoortje bloed en ook geen hevige pijn, alleen wat vage pijn alsof ik over een paar dagen ongeswteld moet worden. Dus ik probeer er gewoon maar lekker van te genieten.
Allemaal een goed weekend en liefs,
Korina

**inbraakje korina***

Lieve Korina,

Ik zag je laatste berichtje en moest even reageren...

Ik heb 2 kindjes en bij beiden zo vreselijk veel buikpijn gehad! Ook zo'n ongesteldheids gevoel maar ook echt krampen. Het zegt echt niks. Baarmoeder die gaat groeien, banden die worden uitgerekt, darmen die opzij worden gedrukt... ik kreeg zoveel verklaringen. Ik heb er maar mee leren leven die zwangere maanden.

Ik heb 2 gezonde kindjes!

liefs lisa

Lean1

Lean1

31-07-2009 om 20:07

Korina en muppet!

Net terugvan vakantie en ik dacht ik kijk even.... En wat een geweldig nieuws!!! Wat geweldig voor jullie, het is jullie erg gegund!

Lean

Lisa

Hé, dank je! Ik moet zeggen dat ik behoorlijk in de stress zit, inderdaad door die buikpijn en ook heb ik sinds vandaag bruine afscheiding. Eigenlijk voelt het precies zo als normaal, een paar dagen voor ik ongesteld moet worden. Ik weet in theorie wel dat die afscheiding niks zegt maar ik schrok er wel van! Ik ben zo ontzettend bang dat het misgaat... Zou dat er gewoon bij horen, die angst? Dat ik het gewoon niet durf te geloven omdat het eigenlijk te mooi is om waar te zijn? Ik begrijp zo goed wat Hedda schreef, blij met af en toe een vlaag misselijkheid want dan voelt het tenminste zwanger. Ik ben nog helemaal niet misselijk, zou het liefst elke keer dat ik naar de wc ga een test meenemen. Maar nu durf ik bijna niet meer naar de wc omdat ik bang ben dat er echt bloed komt... Dit is echt zenuwslopend, ik ben zo bang, en ik wil zo graag gewoon blij zijn. Misschien komt dat nog... Nog ruim 2,5 week voor de echo...
Nou ja, ik probeer het vertrouwen er in te houden, allemaal een goed weekend!
Liefs,
Korina

Gerdina

Gerdina

01-08-2009 om 15:08

Korina

He meis, toch... Spannend is die eerste periode altijd. Ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken. Maar het hoeft zoals je weet inderdaad niets te betekenen. Als je je heel erg ongerust maakt kun je altijd het ziekenhuis of de verloskundige bellen. Misschien mag je dan even tussendoor voor een echo.
En ja, die angst hoort er wel een beetje bij. Tenminste bij mij wel. Zeker na de miskramen, maar daarvoor ook wel. Schrijf het hier maar gewoon van je af. Dan proberen wij je weer op te peppen. De kans is gewoon het grootst dat het allemaal goed is!
Knuffel,
Gerdina

Gerdina

Gerdina

Hedda

Wat ben ik blij nog eens zo'n berichtje van jou te mogen lezen! Geniet er van, het is zooo bijzonder!
Liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

Sannie

Zo maar even een knuffel (((())))
Liefs,
Gerdina

Gerdina

Gerdina

Muppet

Hoe is het? Kun je de spanning nog een beetje aan? Ik hoop dat alles goed gaat!
Liefs,
Gerdina

Korina

Net terug uit Frankrijk, en ff internet spieken!!!! Wat een geweldig tof nieuws. Niet bang zijn voor buikpijn, mesntruatie krampen, sorry ze horen erbij....
Super, super, super!!

gefeliciteerd!!!

liefs, x mass

En hier..

... we houden het nog even lekker spannend... sinds vrijdagavond helemaal schoon, dus dat is goed! Gisteren wel wat steekjes maar die had ik bij de 1e zwangerschap ook, dat werd toegeschreven aan de groei van de baarmoeder, nu hopelijk ook!!

Verder last van een gammele maag nu en dat is ook weer goed, want bij de 1e had ik ook avondmisselijkheid!

Nou, morgenochtend weer bloedprikken en morgenmiddag om half 4 weer een afspraak in het ziekenhuis.. Ik hoop dat de HCG is gestegen!

Liefs Muppet!

Marsudan

Marsudan

03-08-2009 om 01:08

Muppet

Heya,
laat wakker Ikke ook... wilde je even laten weten dat hier thuis een batterij kaarsen branden voor je!
X Mar

Niet goed...

We komen zojuist van het ziekenhuis vandaan en het is toch niet goed. Mijn baarmoeder is echter leeg en mijn HCG-waarde is nog steeds erg hoog (614). Vandaar ook dat ik nog steeds zere borsten en misselijk)
Als dit woensdag niet voldoende is afgenomen, (ik moet ’s ochtends bloedprikken en dan word ik ’s middags gebeld) dan moet wat in mijn eileider zit weggehaald worden (laparascopie).

Allemaal erg kut dus ...

Liefs Muppet

xx

xx

03-08-2009 om 22:08

Sh*t muppet

He meid, gatver de gatver, het lijkt wel een beetje op mijn verhaal. Ik heb ook een hele vroege miskraam gehad, maar bleef maar HCG produceren en uiteindelijk kwam het na 5 weken los, 1 week nadat ik mijn 1e echo had bij 9 weken...., baarmoeder leeg. Ik voelde me zo in de steek gelaten door mijn eigen lichaam. Je wel zwanger voelen maar het niet zijn, zo oneerlijk, zo balen en zo niet leuk.

Ik hoop voor je dat het mee valt en dat het geen toestanden met eileiders gaat worden.

Je krijgt van mij een hele dikke knuffel want dat is wel even nodig!!!

Dikke kus,
Sannie

xx

xx

03-08-2009 om 22:08

Korina

Hoe is het bij jou, is de bruine afscheiding weer vertrokken? Ik was bij Stijn ook helemaal niet misselijk, daardoor geloofde ik het ook niet, maar kennelijk kan het toch!!! Wanneer heb je de 1e echo? Ik had het bij Stijn met 6 weken en 5 dagen en gelukkig toen een kloppend hartje. I keep my fingers crossed.

Ben zo blij voor je, na zo lang wachten is het dan eindelijk zover.

Liefs,
Sannie

Hedda

Hedda

04-08-2009 om 16:08

Muppet

Wat ontzettend vervelend allemaal. Ik wens je heel veel sterkte.
Liefs Hedda

Hedda

Hedda

Gerdina

Dank je wel lieve meid. Ik ben inderdaad aan het genieten ik heb me vandaag eens verwend op zwangerschapskleding van Noppies. Zo leuk, ik ben nu al zo trots als een pauw om te tonen dat ik zwanger ben. Nog weinig buik maar wel ietsjes. Haha. Heerlijk.
Hoop dat het goed gaat met jou.
Liefs Hedda

Hedda

Hedda

Korina

Ik heb precies hetzelfde gehad. Toen ik nog maar net wist dat ik zwanger was had ik bruinige afscheiding en dat was innestelbloed. Als je je veel zorgen maakt moet je dat aangeven en een echo eisen je bent zo lang bezig dus ze zullen dan begrip hebben. Dat heb ik ook gedaan en ik kreeg hem met 5 weken. Je bent dan gerust gesteld ondanks dat je nog zo weinig ziet. Hou moed, hoe moeilijk dat ook is. Er is vast niks aan de hand.
Liefs Hedda

En verder

… want mijn HCG waarde is verder gedaald naar 497 (moet nul worden). Dit is geen spectaculaire daling, maar toch wel redelijk.. Volgende week woensdag moet ik nog een keer naar het ziekenhuis, bloed prikken en dan volgt rond het middaguur weer verder overleg. Het is dus logisch dat ik nog steeds zwangerschapssymptomen heb…

Op mijn vraag hoe het nu met mijn cyclus zat, of ik dan deze maand wel weer een eisprong had zei de dokter nee, want ik blijf zwanger tot ik een grote bloeding krijg (die zit er dus nog wel aan te komen)

Nou het blijft dus allemaal zwaar KL##te… *zucht*

Liefs
Muppet

Muppet

O wat erg is dit. Ik had zo gehoopt op goed nieuws. Ik weet niet wat ik moet zeggen meid.
Heel, heel veel sterkte, ik denk aan je.
{{{{{Muppet}}}}}
Liefs,
Korina

Lente

Lieve Lente, dank voor je ontzettend lieve berichtje, de tranen schieten me er van in de ogen.
Het gaat goed met me, bij tijden vliegt de angst me naar de keel maar ja, ik denk dat dat erbij hoort. Ik had wat bruine afscheiding maar die is zo goed als over, ik heb soms wat vage buikpijn (dank je Mass, ik geloof inderdaad dat dat er gewoon bij hoort) en af en toe misselijk. En MOE...
Ik heb me voorgenomen niks meer te gaan lezen over alles wat er mis kan gaan, ik schiet er niks mee op en word alleen maar bang. Natuurlijk kan het nog aan alle kanten fout lopen maar op dit moment ben ik gewoon harstikke zwanger. En daar ben ik zielsdankbaar voor.
Hoe is het met jou, daar aan de andere kant van de wereld? Heb je je draai helemaal gevonden?

Veel liefs,
Korina (5wk4dg)

Merel78

Merel78

05-08-2009 om 14:08

Inbraakje

Korina, ik ken je verder niet, ben alleen een stille meelezer van dit draadje. Van harte gefeliciteerd en wat spannend voor je! Ik ben zelf inmiddels 12 weken zwanger van de 2e en ik herken de buikpijn die je noemt heel erg. Had ook steeds het gevoel dat ik weer ongesteld ging worden. Dat heb ik ook nog wel 2-3 weken na de test gehouden. Ik hoop dat het gewoon goed zal blijven gaan bij jou en als je twijfelt, gewoon vragen of je een vroege echo kan krijgen!

Muppet, heel veel sterkte, wat ongelofelijk rot!

Merel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.