Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

xx

xx

04-01-2009 om 17:01

Clubje zwanger worden; lente, gerdina, mass, lean en de rest en ik....?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sannie

Ik draai wel ff mijn duimen blauw voor je ;-)
zou tot een mooi geschenk zijn als het raak mag zijn.

Ik wens het je in ieder geval.

liefs mass

xx

xx

30-06-2009 om 08:06

Nee hoor

Toch niet raak. Ben gisteren na een periode van 10 dagen aan luteale fase weer ongesteld geworden.... Bah bah en nog eens bah. Had er zo op gehoopt, maar nee hoor weer niet. Vruchtbaar na een miskraam gaat voor mij niet op....

Sannie

Hedda

Hedda

02-07-2009 om 10:07

Nouja zeg!

Lieve allemaal. Ik sta helemaal paf! Ik ben normaal gesproken ongesteld op dag 26 ik zit nu op dag 30. Ik vond dat al raar dus doe plomp verloren een test omdat die nog in mijn kast lag. Ik leg hem neer zo van het zal wel. Zie ik een vette streep! Ik geloof het niet! Help wat is dit?? Zwanger, ineens, ik kan het niet geloven na zoveel jaar en dan zonder behandeling!
Ik kan het niet geloven, lieve meiden. Wat moet ik doen? Nog een test doen of de dokter bellen?
XHedda

Heddaaaaaaaaaaaaaaaaa

oooooohh dit ga je niet meenen, wat geweldig, een vette dikke streep. als je het fijn vindt doe je nog een test, zou ik wel doen (ik heb er wel 6 gedaan) hihih voor de zekerheid. en dan maar eens de dokter bellen (veenendaal is op vakantie denk ik??)ooh meis wat geweldig!!!!! wat ben ik blij voor je.....gefeliciteerd!!!! geniet ervan, het is zo speciaal!!!!
xxx merry

Hedda

Hedda

02-07-2009 om 15:07

Vol ongeloof!

Ik ben echt vol ongeloof. Ik kan er met mijn verstand niet bij. Ik heb een nieuwe test gedaan en die was ook positief. Ik kan het nog niet echt bevatten. Veenendaal is inderdaad op vakantie. Wel jammer ik had hem het graaaag even willen vertellen. Durf nog niet heel erg te hopen maar ik moet dit denk ik toch maar gaan doen want dit is nooit eerder voorgekomen dus een beetje vertrouwen moet ik maar gaan krijgen. Jeetje mineetje.... Na bijna 6 jaar..........................................

Anna3

Anna3

02-07-2009 om 16:07

Inbraakje voor natuurlijk hedda

Dag Hedda,
Wat bijzonder!, wat geweldig!, wat super!, gefeliciteerd!!!
Je 'kent' me misschien niet (meer) maar ik heb een paar jaar geleden ook op het iui/ivf-draadje meegeschreven, tot ik ook zwanger werd, en voel me nog steeds heel erg betrokken en kom hier daarom nog regelmatig. Jij schreef toen volgens mij onder een andere nick.
Anna

xx

xx

02-07-2009 om 19:07

Hedda

Gefeliciteerd, een streep is een streep. Dik en vet is ZWANGER !!!!!!!! Zie je wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

Geniet ervan meisss, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Dikke kus,
Sannie

Ya

Ya

02-07-2009 om 21:07

Heddaaaa

Wat super super super zeg. Word er helemaal blij van zeg. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat.
Je kent me ook nog wel toch van het ivf draadje. Net als anna. Ik lees nog altijd mee hoor.
Anna, gaat alles goed?
Er is hoop. Jippie.
Dikke knuffel van Ya

Hedda

Ik lees je berichtje dat je zwanger bent, en uit de schrijven begrijp ik dat dit hoogst bijzonder is. Ik ken je verhaal verder niet maar ik kreeg kippevel toen ik je berichtje las en wilde je dat even laten weten. Heel heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
Groeten Lieuwkje.

Hedda

dat meen je niet, wat geweldig, oh van harte gefeliciteerd !!

groet Manda (inmiddels nog 1 week verwijderd van de geboorte van dochter2, 2e ivf poging geslaagd).

Hedda

Hedda

02-07-2009 om 22:07

Iedereen

Jullie zijn hartverwarmend. Dank je wel voor dit extra heerlijk gevoel wat jullie me geven. Ik hoop voor iedereen die zoveel moeite moet doen dit ook mag meemaken. Mannetje is erg voorzichtig, die kan het niet bevatten. Ja logisch natuurlijk! Eerst maar eens die 3 maanden door... Manda nog maar 1 week! Wat vliegt de tijd. Heel veel geluk alvast met jullie 2e wonder.
Ik hou jullie op de hoogte.

Hedda

ooh meid ik heb de hele dag aan je zitten denken, wat ben ik blij voor je, na zo hard knokken en dan eindelijk een positieve test, ik weet hoe het voelt.
wat jammer dat van veenendaal op vakantie is, ik probeerde hem ook al te bellen, ik wou hem ook nieuws vertellen....we krijgen een meisje!!! ik heb de 20 weken echo gehad, alles was goed, joepieee nu echt genieten.
meisje wat fijn voor je, ik gun het je zo.
liefs merry

Wat geweldig

merry een dochter is fantastisch !!! En ik kan het weten ik heb een heel mooi lief exemplaar van 6,5, ik zou vast het zelfde gezegd hebben over een zoon maar ik vind het heel bijzonder een dochter.

wat fijn dat het bij jullie ook gelukt is !

Gerdina

Gerdina

03-07-2009 om 12:07

Hedda

Meid wat heerlijk! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een goede zwangerschap en een vlotte bevalling mag hebben. Kun je het al een beetje geloven? Hier kwam dat eigenlijk pas echt na de geboorte. En zelfs nu kan ik nog vol verwondering naar onze kinderen kijken, dat ze toch echt van ons zijn, dat we ze toch nog mochten krijgen!
Liefs,
Gerdina

Gerdina

Gerdina

Sannie

Wat balen weer meid! Het is je zo gegund. Ik hoop dan maar dat 30 juni de eerste dag is van je zwangerschap. (gelezen op een ander zwanger worden draadje).
Knuffel, Gerdina

Gerdina

Gerdina

Korina

Hier ook even een reactie, ik zal je snel ook nog hyven. Fijn dat jullie zo'n goede tijg nog met elkaar hebben gehad. Maar wat moeilijk dat jullie elkaar nu moeten missen.
Ik hoop dat je een goede vakantie mag hebben. En dat je ook wat kunt genieten zonder de stress van spuiten en meten. Dan kun je er daarna weer fris tegenaan. Al hoop ik nog meer dat het dan helemaal niet meer nodig is! Dat jullie net zo'n wonder is gegund als Hedda.
Liefs,
Gerdina

Hedda, merry, sannie, manda

Super gefeliciteerd van mij! Wat geweldig joh! Ik hoop dat je het steeds meer durft geloven en er echt van gaat genieten. Ik ben heel, heel blij voor je!!
Merry, een meisje! Fijn joh! Nu kun je vast van die ontzettend schattige meisjesdingen kopen. Geniet er maar heerlijk van, het is je zo gegund!
Sannie, voor jou een teleurstelling. Geef de moed niet op meid. Het is je lichaam twee keer gelukt, hoe dan ook, het kán!
Manda, heel veel sterkte voor de bevalling! Als ik terugkom van vakantie is het als het goed is voor jou allemaal achter de rug.
Wij gaan morgen op vakantie. Vorige week zaterdag ongesteld geworden, nu dus weer een maandje zonder IUI. We gaan met zijn allen dus ik hoop maar dat het huisje niet al te gehorig is... :-)
Allemaal een heel fijne vakantie alvast, sterkte met alles en tot over een paar weken!
Liefs,
Korina

Elke

Elke

03-07-2009 om 20:07

Inbraakje hedda

Heej Hedda,

Je kent mij niet, maar gefeliciteerd met je spontane zwangerschap!!!!

Liefs Elke

Anna3

Anna3

03-07-2009 om 20:07

Inbreker (anna) voor inbreker (ya)

Dag Ya, hoe gaat het met jou? Een kinderwens laat je niet makkelijk los he, dat geldt voor mij ook - daarom kom ik hier ook nog vaak, terwijl bijna niemand van de 'oude garde' hier nog meeschrijft. Wie weet gaat het bij jou ook nog spontaan een keer lukken, zoals bij Hedda - ik hoop het.
Ik ben dolgelukkig met mijn dochter, geboren in 2008 toen ik inmiddels 41 was. We genieten elke dag van haar, zijn zo blij. En toch - zitten wij opnieuw in de MMM, ik zou zo graag nog een keer zwanger willen worden, wel herkenbaar voor jou denk ik. Heb inmiddels de eerste ivf/icsi-poging achter de rug, met ook nog twee cryo-terugplaatsingen, maar die zijn geen van alle gelukt. Ik begin volgende week met spuiten voor poging twee. Ik wil graag alle kansen grijpen die ik nog heb, maar moet realistisch zijn (mijn leeftijd) - en prijs me ook al heel erg gelukkig met onze (enige) dochter.
Ik wens alle deelnemers aan dit draadje heel veel geluk, en ook alle meelezers.
Liefs van Anna

Hedda

Hedda

03-07-2009 om 21:07

Roze slijm

Meiden, hier de totale onzekerheid toegeslagen. Oorzaak roze slijm, droogt op als bruinig. Het zal toch niet verkeerd gaan? Maak mezelf helemaal gek. Kan ook niet meer even bellen voor een heldere uitleg. Borsten en tepels gevoelig. Opgeblazen gevoel in buik , met wat kramp. Hoop op positieve oorzaak zoals innesteling maar die is toch al geweest. Nouja hier een para Hedda. Merry, geweldig een meisje. Lekker tutten straks met de kleine meid. Lfs Hedda

Gerdina

Gerdina

03-07-2009 om 21:07

Lieve hedda

Het kan heel goed nog een innesteling zijn. Toen ik zwanger was van dochter heb ik tot een week of acht wat bruin bloedverlies gehad. Het kan dus best helemaal goed zijn! Maar ik snap heel goed dat de spanning nu door je keel giert. Krijg je al snel een echo?
Sterkte met de onzekerheid!
Knuffel,
Gerdina

Hedda

Hedda

04-07-2009 om 08:07

Gerdina en de rest.

Ik ben zo blij om dit eindelijk eens mee te maken en ben zo bang om het te verliezen. Hopelijk is het de innesteling ofzo als het maar voor een goed doel is. Een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden had ik ook al enige afscheiding. Het moet er gewoon ook uit. Helaas is mijn gyn op vakantie dus ik ga het proberen met de man die de hystrocopie een aantal weken geleden heeft gedaan. Hij was zo begaan en hij zal wel net zo verrast zijn als ons. Hij doet met liefde een echo tussen door denk ik... Maandag ga ik bellen net zoals met de verloskundige. Hopelijk blijft het guppie zitten waar die lekker kan groeien.

Fijn weekend allemaal en bedankt voor jullie liefde

Ik heb dit ook gehad

ik heb dit dus ook gehad, en bij mij was er ook bloed, misschien wat van de behandeling (nu heb jij die niet gehad) ik heb het een paar weken gehad, maar er was niks aan de hand.zolang je geen mega buikpijn hebt, is er waarschijnlijk niks aan de hand. doe wel even rustig aan zou ik zeggen. dat advies kreeg ik van veenendaal.
sterkte.
liefs meery

Ya

Ya

06-07-2009 om 09:07

Voor anna

Hoi,

Leuk om weer eens te horen hoe het met jullie gaat. Ja dat loslaten is ook een heel proces inderdaad. Ik hoop inderdaad soms nog dat het eens spontaan gaat lukken, maar aan de andere kant heb ik me er ook bij neergelegd. Als het nu nog een keer spontaan zou gebeuren, graag en leuk, maar we stellen er wel een limiet aan hoor. We moeten nog even kijken wanneer we er iets aan gaan doen zeg maar. Dat is nu nog te vroeg.
De oudste is 6 en de jongste is nu 3 en gaat in febr. ook al naar school.

Wat leuk dat je weer bezig bent zeg. Balen he als zo'n eerste behandeling dan mislukt. Ik weet nog goed dat ik echt dat van nou dan zal nu die eerste behandeling wel lukken.
Hoe is het met je dochter? Leuk he? Jammer dat er niet echt een ivf draadje meer is. Ik ben op een gegeven moment gestopt met schrijven. Ik probeerde het af te sluiten.
Ik wens je weer heel veel succes. Ik zal weer voor je duimen. Ik hoop het nog te lezen als het gelukt is hoor. Ik kijk hier eigenlijk ook nog wel elke dag.

Liefs van Ya

Anna3

Anna3

06-07-2009 om 12:07

Ya, dankje voor het duimen! We hadden destijds een heel actief draadje met heel betrokken deelnemers, heb er veel steun aan gehad. En wat je zegt, je blijft komen in deze rubriek van OOL, omdat je je zo betrokken voelt. Ook al zijn het dan allemaal nieuwe mensen.

Gaat heel goed hier. Onze dochter wordt al 1! Wel moeilijk om te bedenken dat die babytijd misschien nooit meer terugkomt. Ik vond het zo'n bijzondere tijd, maar ook heel erg zwaar trouwens. Vraag me af of dat laatste komt omdat we zo ontzettend graag wilden, en ook zo ontzettend graag wilden dat alles goed ging. Ik leg(de) de lat hoog. Heb ook regelmatig twijfels gehad of ik het allemaal wel kon en wel goed deed. De laatste tijd heb ik wel meer zelfvertrouwen en geniet ik ook veel meer.

Nee ik had niet dat ik dacht dat de eerste ivf/icsi wel weer zou lukken, integendeel. Ik dacht: de vorige keer was het de eerste ivf/icsi raak, dat was al bijna te mooi om waar te kunnen zijn.

Al met al hebben we zoveel geluk gehad. Ik ben zo dankbaar. (Al zeg je dat pas op het moment dat het gelukt is, ook wij hebben iui-ellende gehad en het verdriet van een miskraam.)

Ja gek he, dat je op een gegeven moment moet zeggen: nu zou het beter zijn als ik niet meer (spontaan) zwanger wordt, en daar maatregelen voor moet nemen. Want zul je net zien.. (Ik weet niet of ik dat kan trouwens.)

Anna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.