Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

xx

xx

04-01-2009 om 17:01

Clubje zwanger worden; lente, gerdina, mass, lean en de rest en ik....?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lean1

Lean1

25-02-2009 om 20:02

Sannie en korina

Jammer Sannie, ik had het je zo gegunt!

Korina, ik had bij mijn meisje ook maar 1 eitje en dat is nu een mooie meid van 3 jaar geworden. Je hebt maar 1 goede nodig!

Kop op!

lean

xx

xx

26-02-2009 om 12:02

Snap er niets meer van

Dinsdagochtend wat oud bloed, van die bruinige rotzooi. Maar een paar drupjes, niet de moeite, dus ik dacht nou kom maar met die duivels. Dinsdagavond wat slijm met rosig bloed, woensdag 2 druppels bruin bloed, en vanochtend alleen bij het afvegen wat bruin bloed. Geen echte ongesteldheid te bekennen, normaal gesproken is het op dag 2 van mijn ongi, zeg maar met bakken en ladingen tegelijk, maar nu een paar rode drupjes.

Daar komt bij dat ik gisteravond even een zwangerschapstest heb gedaan, tegelijk met Stijn zijn badje. Ben ik vergeten na 5 minuten te kijken op de test, ik keek pas gisteravond laat, maar toen stond er wel een duidelijke teststreep.... zou het dan toch misschien raak zijn of zijn geweest? Ik weet het echt niet meer, ik voel me niet ongesteld, maar heb ook geen zere borsten ofzo. Nou weet ik dat ik dat bij Stijn ook niet erg had... maar begin nu zo te twijfelen. Durf nog niet weer te testen. Manlief zegt ook, wacht nog maar even af, wie weet breekt het toch nog door.

Kunnen jullie iets zinnigs zeggen?

Liefs,
van een snap het niet Sannie

Lean1

Lean1

26-02-2009 om 14:02

Sannie

ik zou toch maar eens testen als ik jou was... Dit klinkt toch naar een wondertje.....

Ik hoop het zo voor jullie!

Lean

xx

xx

26-02-2009 om 15:02

Getest

Omdat ik gek werd van de onzekerheid toch maar weer getest, en ja hoor een lichte teststreep (dag 14 na mijn eisprong, test matcare). Dus toch een spontaan wondertje voor ons, nu maar hopen dat alles goed gaat en dat de bruine druppels geen voorbode zijn van een miskraam. Maar het doet me deugd om te zien dat het kennelijk toch ook spontaan nog kan...(

Ik kan het bijna niet geloven, want ik voel nog niks, geen last van borsten, buikpijn of misselijkheid. Maar een streep is een streep en betekent HCG. Wordt vervolgd meiden!

Liefs,
Sannie

Gerdina

Gerdina

26-02-2009 om 19:02

Sannie!

Wat een geweldig bericht! Gefeliciteerd meid!
En wat betreft die bruine druppels, bij mijn dochter heb ik tot een week of 8 bruine en zwarte prut (sorry voor de smakelijke details) verloren en dat is allemaal helemaal goed gekomen. Ik kreeg bij beide trouwens pas rond een week of 6 last van misselijkheid enzo.
Een heel goede zwangerschap gewenst!
liefs, Gerdina

Gerdina

Gerdina

26-02-2009 om 19:02

Korina

Bij jou wordt het ook al weer spannend. Ik weet niet precies hoe het zit met IUI maar één ei is toch genoeg? Ik vraag me af of ze wel een poging doen als het er drie zouden zijn.
En de afmeting is toch prima? Ik hoop zo dat je over 2 weken net zoiets te melden hebt als Sannie!
Was het moeilijk voor je om te lezen? Ik weet dat je het haar van harte gunt, maar ik kan me voorstellen dat het toch ook weer even slikken is.
Of het nu wel of niet zo is, ik geef je even een dikke knuffel in de hoop dat deze poging voor jullie het wonder zal brengen.
((((Korina))))
liefs, Gerdina

Korina

Ik had er meestal maar 1 of soms 2 die meedeed aan een goede afmeting andere waren dan vaak te klein.

Jouw meting zegt mij niks...11x19??? ik weer 1,6 zat je goed en bij 1.8 werd en dezelfde dag pregnyl gespoten en dan overmorgen iui.

Ik spoot 75 eenheden pureogon en dat was volgens mij al laag want hoorden dames met veel meer.

De keer dat ik er geen goed gevoel bij had was ik zwanger!

Dussss ik duim me duimen helemaal blauw voor je!

liefs mass

Sannie!

Och jee ik krijg kippenvel `~~~~~~~''

Wat geweldig heerlijk super tof voor je!!!

Gefeliciteerd!

xx

xx

26-02-2009 om 20:02

Korina

Tjee meid, ik ben zo ondersteboven van alles dat ik helemaal vergeet dat dit waarschijnlijk zo´n ongelofelijke tegenvaller (mijn vreugde, jou verdriet) voor jou moet zijn. We leven al jaren met elkaar mee, maar ik ga inderdaad op voor de 2e en jij nog steeds wachtende op de eerste.

Wat betreft de follikels, bij mij was het meestal zo rond de 1,8 of 1,9 dan de dag erop pregnyl zetten, en vervolgens de IUI, 24 uur later. Ik had er trouwens ook altijd maar 1 hoor. En de 4e poging was uiteindelijk voor mij toen de juiste.

Mijn hopelijk vruchtbare duimen draaien overuren voor jou. Bij Stijn had ik ook het gevoel van alles zit tegen dus het zal wel niet raak zijn, en dat was het uiteindelijk wel. Ik hoop zo voor je dat ik je heel snel mag feliciteren.

Dikke knuffel,
Sannie

Sannie!

Natuurlijk ben ik niet verdrietig, maar hartstikke blij voor jou! Ik gun het je van harte hoor. Al was het misschien leuk geweest om het traject even samen op te lopen.. Maar nee, natuurlijk is dit beter. En het geeft mij ook hoop hoor, iedere zwangere is een teken van hoop voor mij. Zo zie ik het echt. Dus heel, heel erg van harte gefeliciteerd!!
Liefs, Korina

Gerdina, mass, sannie

Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. Vanochtend voor de IUI geweest, de score was deze keer helaas niet zo goed: 27% van 4 miljoen. De vorige twee keer was dat veel beter. Dus niet echt goed voor mijn toch al niet zo goede gevoel over deze keer. Wat mij dan wel weer heel veel hoop geeft, is dat jullie juist zwanger raakten toen je er geen goed gevoel bij had. Wie weet is het een goed teken... Dus jullie hadden ook telkens maar 1 follikel. Er hebben al twee artsen tegen me gezegd: o, maar één, waaruit ik begreep dat het weinig was. Vanochtend had ik mijn eigen gyn, die zei ook dat het op zich niet geeft, en bij meer dan twee blazen ze de hele boel af dus daar zit ik ook niet op te wachten. Maar de volgende keer (die er niet komt, nee toch??) moet ik 75 eenheden Puregon spuiten ipv 50. We zullen zien. De hele tijd vind ik mezelf echt koel, ben helemaal niet gestressed enzo, maar nu het weer zo ver is en die akelige wachtdagen beginnen vind ik het wel weer even heavy. Ik wil zooooo graag......
Liefs, Korina

Lean1

Lean1

27-02-2009 om 13:02

Korina

Meid, bij mijn zwangerschap testte ik omdat ik overtuigd was dat ik ongesteld ging worden en duidelijkheid wilde. Bij ons was het er ook maar 1, maar wel een superei natuurlijk .....
Echt, je hebt maar 1 goede nodig. Het zaad van je hubbie is nog steeds beter dan dat van de mijne ooit geweest is. Ik heb goede hoop voor je!!!!

Daar gaan de duimen weer!!!!!

Lean

Lean1

Lean1

27-02-2009 om 14:02

Sannie

Ik vind het geweldig!!!!!!! Wat heerlijk voor jullie, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
Bij mijn zwangerschap had ik in eerste instantie ook bruine afscheiding, soms hoort het er gewoon bij.

Ik gun het jullie van harte!!!

Lean

parasolletje

parasolletje

27-02-2009 om 15:02

Sannie!

ik ken je nog van het draadje van een paar jaar terug ! ik weet niet meer onder welke naam ik schreef maar ik weet dat je iedereen altijd aan het opbeuren was die probeerde zwanger te raken... zelf zat je ook al een poss in de race, daarna de hele molen in en uiteindelijk was je zwanger..wat was ik blij voor je..
en nu..lees ik al een maandje of twee mee met je hier en zie nu dat je zwanger bent ..zomaar..vanzelf..wat geweldig!
ik ben superblij voor je ! het kan ! geniet van het gevoel en succes met de spannende paar weekjes
liefs parasol

Korina

Hoi,

Er komt geen volgende keer! Oh ik wou dat ik het met zekerheid kon zeggen...echt waar!
Is dit nu de 2e keer? je zou mij en sannie er mee verslaan dan :-)
75 eenheden heb ik ook gedaan en volgens mij sannie ook.
Wachtdagen blegh!!! Ik vind de eerste week nog gaan....maar daarna! Vreselijk, vreselijk, vreselijk en zeker met iui omdat je toch weet dat de kans nu veel dichterbij is ook al zeggen ze dat de kans hetzelfde is als gewoon zwnager raken. Voel je gevoel voelt dat toch anders! toch?
Ik heb bij svenn me de teleurstelling willen me besparen en had 2 dagen te vroeg getest. het resultaat is bekend. I love kruidvat testen hahahah! Laat ik er nou ook werken. De witte doosjes met 2 stuks erin schijnen goed te zijn maar ik ga dan toch voor de roze verpakking van krijdvat. oh sorry hoor hoor mij nu alweer over testjes,...... Ik wil het ook zo graag voor je!!!!! En over zaadjes ...mijn man had er 100milj en daar werd ik nog niet eens spontaan zwanger van dus echt om zaadjes zou ik me niet druk maken!
Ik volg je op de voet! Je zit in mijn hoofd en denk regelmatig aan je, ik hoop dat het helpt!

liefs mass

Sorry

voor de schrijffoutje zat met 1 oog bij de x factor -)
Kan niet eens de naam van mijn werk goed schrijven. hahahahahha!

Mass, lean

Wat een lieve berichtjes, dank je wel! O ja de wachtdagen, vreselijk. Ik heb er al weer 2 gehad...nog 12 te gaan voor ik mag testen van mezelf. Ik heb ook al een roze doosje met twee testen klaarliggen hoor, ik hoop zo dat ik ze kan gaan gebruiken! Vrijdag de 13e is m'n NOD... Dit is onze 3e IUI, 3 keer scheepsrecht enzo... toch? Jullie meeleven doet me in ieder geval heel goed!
Veel liefs, Korina

xx

xx

03-03-2009 om 08:03

Korina

Ik duw mijn hormonen jou kant op, wie weet helpt het. Bij ons was het de 4e poging raak. Maar voor jou geldt vast 3 maal is scheepsrecht.

Sterkte met de rest van je wachtdagen, spannend.

Kus,
Sannie

xx

xx

03-03-2009 om 08:03

Normaal

Alles is weer normaal, geen bruinige rotzooi meer, ik voel me totaal niet zwanger, heel af en toe voel ik even mijn borsten, maar niet of nauwelijks. Ben niet misselijk, eigenlijk weer net zoals bij Stijn. De test positief maar ik merk er nog weinig van. Morgen ga ik nog even een test van CB doen, die wil ik ook bewaren. Zondag nog een matcare test gedaan, die was nog weer iets positiever dan de test van donderdag. Dus ik denk dat het nu nog goed zit. Maar ik wil eerst de 12 weken voorbij zijn, maar ik kan het nog steeds niet bevatten, zelf spontaan zwanger... daar had ik echt nooit meer op gerekend. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Inderdaad!

Liefs,
Sannie

Hedda

Hedda

03-03-2009 om 13:03

Sannie

Wat een super nieuws! Gefeliciteerd. De wonderen zijn de wereld niet uit.
Hopelijk kun je gauw genieten van een kloppend hartje bij de 1e echo. Volgens mij ben je dan pas ook gerustgesteld.

Hedda

Hedda

Hedda

03-03-2009 om 13:03

Korina

Kun je aan de arts niet voorstellen om 50e 2 keer te doen en dan bedoel ik 1 keer in de ochtend en 1 keer in de avond. Ik had de afgelopen keer 10 follikels! Normaal zullen ze dan niet de iui doen maar bij mij wel omdat ik een hopeloos geval ben misschien;))

Sterkte!

Hedda

Hoi, dank voor je tip. Maar als ik tien follikels heb dan blazen ze de hele boel af, mag ik het zelfs niet meer gezellig maken met manlief (en wie controleert dat? ). Ik heb al redelijk vroeg in de cyclus telkens een vrij grote follikel (vindt zij) dus eerst maar eens kijken wat 75e doet. Neeeeee, het is vast niet eens meer nodig. Deze keer was misschien wel raak... 'k Ga op het andere draadje even kijken hoe het met jou is.
Groetjes,
Korina

Peppi30

Peppi30

05-03-2009 om 13:03

Hallo allemaal

Hallo, hier nog even wat groeten uit de oude tijd, sannie wat een goed nieuws, ik hoop voor je op een wolk van een tweede baby, spannend hoor!
en jij Korina, toch aan de behandeling, iui kan zo maar een wonder middel zijn, ik duim voor je!
Met mij alles goed, ik geniet heel erg van mijn tweeling, die is al weer bijna 14 maanden. Nu na deze tijd kan ik zeggen dat het echt goed met ze gaat, groeien goed en zijn heel gezellig. Dat is erg boffen na de vroeggeboorte. Ik kan echt zeggen dat ze mijn leven hebben verrijkt, maar tjonge wat een werk, ben dan ook lang niet hier geweest, geen tijd meer voor haha.
Ik wil iedereen heel erg veel succes wensen, en hou vol het is de moeite waard. Ik ben nog niet vergeten hoe spannend het is als je er midden in zit, dus naast succes wens ik jullie ook sterkte.

Liefs Lisa

Korina

Hoi,

Gaat het een beetje? Gaat de tijd snel?

liefs mass

Peppi 30

Heey ben jij undercover

Fijn dat alles goed gaat!

liefs mass

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.