Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

04-06-2013 om 22:06

Dat snap ik... Het stond er ook rotter dan ik bedoeld had, sorry! Maar ik had net daarvoor dat ontspoorde draadje over die jongetjes gelezen en op FB lees je ook de meest rare opmerkingen over die duikers.
Het komt ook gewoon te dichtbij. Man en ik duiken bijna altijd samen en dit zet je wel aan het denken!

Ely

Ely

05-06-2013 om 22:06

Extra kaars (petr@)

Ik steek een extra kaarsje aan voor iedereen die gekwetst wordt door gespeculeer en rare praat over hun geliefden op internet.
Ik ben ook van slag door dat draadje. En ik wil eigenlijk niet eens weten wat ze over de duikers schrijven. Ik hoop nog steeds op meer duidelijkheid.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaars voor collega en dochter van mede-cursist

Collega heeft vandaag gehoord dat het goed mis is, maar wel hoop (hoop met hun mee) en 14 jarige dochter van mede-cursist heeft leukemie. u ver van huis, bijna jarig en dan 2 jaar lang aan de troep mogen en hopen dat je bij de grote groep overlevenden hoort.

Verder een kaars voor iedereen die een extra zetje in de rug nodig heeft. Het zonnetje schijnt helaas niet voor iedereen.

stip

stip

06-06-2013 om 17:06

Dank

voor jullie kaarsjes.
Nooit gedacht dat ik hier wat aan zou hebben.

Het is zo moeilijk. Ik hoop zo dat we er samen doorheen komen. Maar heb geen idee hoe.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

07-06-2013 om 14:06

Voor kaaskopje

Omdat het allemaal tegenzit.

Rosa van der Zanden

Voor stip nog eentje

Gewoon omdat ik het allerbeste voor jullie hoop.

Voor stip voor vandaag

Sterkte en succes met alles!

Voor schoonmoeder collega

die wrs net heeft ontdekt dat ze kanker heeft en nu al opgegeven wordt.

En voor mijn collega die spoedig aan de chemo begint in de hoop dat de tumor een halt wordt toegeroepen.

En voor buurmeisje van kennissen die net met leukemie kuren gaat starten.

Verder voor iedereen die een zetje in de rug nodig heeft.

KAARS voor iedereen!!

Kaarsje voor de juf

Een kaarsje voor de juf van school die te horen heeft gekregen dat het kindje dat zij half september verwacht niet meer leeft...
Ook een kaarsje voor haar kleutertjes die dit vandaag over juf hebben gehoord.
Sanneke*

merene

merene

18-06-2013 om 17:06

Voor mijn tante

Kaarsje voor mijn tante, oom en 2 neven. Morgen gaan mijn moeder en ik afscheid van mijn tante nemen.

merene

merene

18-06-2013 om 17:06

Voor de juf

Ook een kaars voor de juf. Zo verdrietig dat haar kindje niet meer leeft.

Voor de juf

Met pijn in mijn hart ene warme kaars. wat een verdriet!

Merene

Voor jou en je familie ook een mooie warme kaars....

Voor jessy

Gewoon een dikke kaars omdat je het zo enorm gebruiken kan!

Voor stip

Een lichtpuntje, vlam van hoop, in gitzwarte tijden....

Voor mijn man

die nu op de operatietafel ligt. Hoop dat de operatie dit maal minder pijn gaat veroorzaken en je met minder pijn door het leven hoeft.

Voor mijn collega die net aan de chemo begonnen is en niet weet of hij dit zal overleven.

Voor de dochter van een mede-cursist. Hou je sterk meid. Het leven is bikkelhard. Laat de chemo's goed aan slaan en ga weer als vrolijke 15 jarige de rest van jouw leven oppakken.

Verder voor mijn andere collega's die veel leed in hun bijzijn hebben en natuurlijk iedereen die ik niet ken maar wel een steuntje of duwtje in de rug kunnen gebruiken.

Genista

Genista

20-06-2013 om 14:06 Topicstarter

Urslau

Voor jouw man eentje erbij van mij. Stomtoevallig had ik een paar dagen geleden precies hetzelfde kunnen schrijven voor mijn vader. Die operatie ging relatief goed, nu is het afwachten. Ik hoop van harte dat het met je man goed gaat.

Petr@

Petr@

20-06-2013 om 16:06

Een heleboel kaarsjes

voor degene waarvoor Urslau, Sanneke, Merene en Geerke een kaarsje opsteken, voor kracht en hoop...
En voor de vader van Genista ook een kaarsje...

liefs,
Petr@

merene

merene

20-06-2013 om 16:06

Mijn tante

Een mooi kaarsje voor je. Vanochtend ben je overleden. Ik vond het fijn dat ik je nog gezien heb en dat we nog konden praten.
Nu heb je rust en geen pijn meer.

Vriendin

Vriendin

20-06-2013 om 20:06

Weer

een kaarsje voor jou lieve vriendin! Omdat ik je zo mis. Vandaag, maar ook op zoveel andere dagen. Voor mijn meisjes, ook zij missen je zo...

Operatie gelukt

nu maar hopen dat de pijn die naderhand kwam en het wild vlees nu weg blijven. Over een maand weten we pas of de operatie is geslaagd.

Bedankt voor de lieve kaarsen.

Genista: hoop dat het beter gaat met jouw vader.
Voor merene (mooie nick) hoop dat het afscheid goed was en ze rustig heen is gegaan.
Vriendin: wat een gemis. Sterkte
Geerke: voor de juf. Het doet altijd pijn op zo'n manier afscheid te moeten nemen. Hoop dat ze er overheen komt en uiteindleijk het zo gewenste kind op een ander moment in haar handen mag krijgen.

Verder voor iedereen die een kaars kan gebruiken.

Lieve s

Voor jou, lieve S. Omdat je zoon met zijn 36 jaar veel te jong is om zomaar onverwacht zonder aanleiding heen te gaan. Wat moet je hem missen!

Voor s

36 jaar is veel te jong. Sterkte met het verlies. En voor Geerke omdat jij haar wrs kent.

Luna

Luna

23-06-2013 om 21:06

Voor mijn tante

Die gisteravond overleden is. En eentje voor mijn moeder, die zo verdrietig is omdat ze haar zus moet missen.

dochter

dochter

24-06-2013 om 10:06

Voor mijn moeder

bij wie er kanker met slechte vooruitzichten is vastgesteld. Toch nog aan de chemo om het leven te rekken, zodat je nog even bij ons bent... Wat ga je de strijd dapper aan mam!

En een voor mijn kleine meisje, die zo intens verdrietig is om haar oma, een mooi paars kaarsje waar je je aan kunt warmen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.