Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Zoon ernstig ziek | Pagina 4 | CJG forum door Ouders.nl
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Zoon ernstig ziek

Mijntje

Mijntje

06-12-2018 om 12:12

duim

Ik duim ook mee, dat de behandeling snel kan beginnen en dat alles voorspoedig gaat.

Kareltje

Kareltje

06-12-2018 om 21:12

Moedermop

Heel veel sterkte. Wat een vreselijk bericht!

Lynna

Lynna

06-12-2018 om 22:12

Sterkte voor jullie

En ik duim voor een goede uitslag!

Vandaag

Vandaag gesprek met de oncoloog toch? Jullie verhaal blijft in mijn hoofd zitten. Heel veel sterkte! Hoop erg op gunstige uitslag.

Marinade

Marinade

07-12-2018 om 08:12

Sterkte vandaag

Veel sterkte, ook wel fijn om straks meer te weten.

Dymphne

Dymphne

Sterkte

Sterkte vandaag en komende periode. Kan je wel een beetje slapen? Hoop dat je dan niet alleen maar ligt te piekeren.

Voor jou, je zoon en rest van gezin/familie veel kracht gewenst.

Moedermop

Sterkte vandaag en ik hoop op een goede behandeling.

Meelevende moeder

Meelevende moeder

Moedermop

Heel veel sterkte vandaag. Ik ga door met duimen.

Kaaskopje

Kaaskopje

Ik denk ook aan jullie

ik wens jullie toe dat het meevalt. Ik ben benieuwd.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

07-12-2018 om 10:12

Ik denk ook aan jullie

Kaarsje van hoop en licht aangestoken.

Tijgeroog

Tijgeroog

07-12-2018 om 10:12

Veel sterkte

Ik denk aan jullie en hoop op goed nieuws.

Ely

Ely

07-12-2018 om 11:12

Heel veel sterkte

We duimen extra hard en kaarsje aangestoken als lichtje

MoederMop

MoederMop

07-12-2018 om 16:12 Topicstarter

Vandaag de uitslag

Vandaag gesproken met de arts over de uitslagen van de onderzoeken, de CT scan, de PET scan en de punctie. Het blijkt dat het gezwel het gevolg is van lymfeklierkanker, non-Hodgkin lymfoom. Een lichtpuntje is dat dit type kanker goed te bestrijden is met chemotherapie en dat zware traject gaat mijn zoon nu in. Zes behandelingen met tussenpozen van twee weken, dus de komende drie maanden worden spannend. Ook zal hij zijn mooie haardos moeten gaan missen, dus daar heb ik nu nog maar eens mijn handen door gehaald. Gelukkig vond mijn zoon dat goed.
Ook het medeleven hier doet mij goed.

zwaar traject de komende maanden

Dat zal echt pittig worden!
Maar gelukkig is het goed te behandelen. Wat een opluchting.

mijk

mijk

07-12-2018 om 16:12

Wat een angstige situatie als behandelbare kanker

het goede scenario is! En wat ben ik blij voor jullie dat dat het scenario is... Heel veel sterkte de komende maanden. Ik wens jullie lichtpuntjes in de letterlijk en figuurlijke donkere maanden!

Liefs Mijk

Phryne Fisher

Phryne Fisher

07-12-2018 om 17:12

Toch schrikken

Sterkte de komende maanden. Ik hoop dat alles helemaal goed komt.

mirreke

mirreke

07-12-2018 om 17:12

Ach moedermop

heftig zeg...

Wat een rotbericht. En ja, dan put je je hoop en vertrouwen eruit dat het een goed behandelbare kanker is. Ik hoop dat je zoon het goed doorstaat. Over haren verliezen, dat hoeft niet perse, heb ik met mijn moeder meegemaakt. Wel met een andere kanker, dus dat zegt ook weer niet zoveel...

Heel veel sterkte voor jullie, en voor je zoon... Wat zal het voor hem ook een bizarre gewaarwording zijn...

Raar om te zeggen..

Maar in verhouding tot alle inktzwarte scenario’s die je vast de laatste weken bedacht hebt is dit inderdaad misschien relatief goed nieuws.....iedereen is anders natuurlijk, maar ik weet nog wat een gevoel van opluchting ik had toen onze zoon een helder klinkend behandeltraject kreeg voorgeschoteld. Met (hoewel geen garanties, maar wie heeft die wel in het leven....) licht aan het einde van de tunnel.....ik had zo veel ergere dingen bedacht....

Heel, heel veel sterkte de komende tijd. Voor jullie allemaal.....

Liefs,

Ingrid

Moedermop

Het zal pittig worden en ik wens jullie heel veel sterkte. Maar wel fijn - al klinkt woord fijn in deze context raar - dat het goed behandelbaar is. Maar nogmaals sterkte!

Kaaskopje

Kaaskopje

07-12-2018 om 18:12

Ook van mij

dubbel om je opgelucht te voelen, het zal de komende tijd regelmatig niet zo ervaren worden, maar er komt een eind aan, een positief eind, waarna hij kan herstellen en zijn leven weer op kan gaan pakken. Voor de tijd vanaf nu tot dan, heel veel sterkte voor jullie en je zoon.

Ely

Ely

07-12-2018 om 19:12

Wat dubbel inderdaad. Kanker heel beangstigend om te horen, goed behandelbaar is in dat licht heel fijn om te horen. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk heeft hij relatief weinig last van de behandelingen

Aagje Helderder

Aagje Helderder

Wat akelig

dat je zoon kanker heeft, MoederMop.. Maar tegelijkertijd binnen de omstandigheden fijn dat het om een goed behandelbare variant gaat.

Veel sterkte voor je zoon, voor jou en jullie gezin.

🔥🔥🔥🔥

moedermop

een diagnose, een behandelplan en een traject. Dat geeft in ieder geval soort van houvast. Het kon beter. maar het kon ook zoveel rotter. Hopelijk vallen de bijwerkingen van de behandeling mee, en is het resultaat naar wens!
Daar blijf ik de komende maanden dan gewoon voor duimen, elke dag weer.
Heel veel sterkte samen!

Tijgeroog

Tijgeroog

Wat dubbel...

Wat verdrietig dat jullie zo'n zwaar en spannend traject in moeten, wat fijn dat de vooruitzichten goed zijn. Ik duim mee voor een goed herstel en weinig bijwerkingen.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

sterkte!

Heel veel sterkte met het traject dat jullie te wachten staat!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.