Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Zoon ernstig ziek

mijk

mijk

22-11-2018 om 09:11

oh jakkes

wat een spannende brrichten. Sterkte! Natuurlijk duimen we hier mee...

Mijntje

Mijntje

22-11-2018 om 11:11

lieve moedermop

hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en dat het behandeld kan worden.. Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen nu..
Natuurlijk duim ik mee, dit is iets wat je niemand toewenst..

Carry

Carry

22-11-2018 om 11:11

Sterkte

Heel veel sterkte voor jullie in deze onzekere periode.

Moedermop

Heel veel sterkte gewenst, wat een angstige situatie! Houd ons op de hoogte, het forum zal je steunen.

skik

MoederMop

MoederMop

22-11-2018 om 13:11 Topicstarter

Heel onwerkelijk

Het is een heel onwerkelijke situatie. Ik zie mijn post en kan bijna niet geloven dat ik dat geschreven heb. Ik "weet" dat niemand immuun is tegen ziekte, en dat je zoiets zomaar kan overkomen, maar nu het zo opeens toeslaat, sta ik wel even te kijken. Vooral omdat zoon niet vreselijk ziek overkomt, mijn dochter heeft in haar jonge jaren veel harder en langduriger gehoest dan hij nu.

Mijn zoon is nu naar een sollicitatiegesprek voor een bijbaan op het gebied van zijn studie, waar hij erg veel zin in had. Het gesprek zal wel een andere wending nemen dan het bedrijf voor ogen af, want op aanraden van de dokter moet hij zich nu concentreren op beter worden. Het sollicitatiegesprek afzeggen, vond hij jammer, want hij wilde ook kijken of hij er stage kan lopen volgend jaar. En we gaan er voorlopig maar van het beste uit, dat hij volgend jaar beter is.

MoederMop

MoederMop

22-11-2018 om 13:11 Topicstarter

En bedankt voor de steun

en sterkte wensen, dat doet me goed.
Ik zal posten als we meer weten.

Wat een tegenstrijdigheden

Zo volop bezig zijn met je toekomst en ondertussen stappen terug moeten zetten vanwege je gezondheid. Wat een tegenstrijdigheden! Veel sterkte in deze spannende tijden.

Tsjor

mede ouder

mede ouder

22-11-2018 om 14:11

Sterkte

Heel ver sterkte moeder mop.
Helaas herkennen wij jouw verhaal.
Ook onze jong volwassenzoon werd van het een op het andere moment levensbedreigend ziek,
en vecht nu ruim negen maanden later nog steeds voor zijn leven.
Leef aan de ene kant bij de dag en probeer niet te veel te denken aan wat er allemaal nog kan komen.
Kies ook voor jezelf en je gezin, en zeg sociale activiteiten waar je geen zin in hebt af.

Alison

Alison

22-11-2018 om 15:11

mede ouder

Dan jij ook heel veel sterkte en beterschap.

MoederMop

MoederMop

22-11-2018 om 15:11 Topicstarter

Ook jij sterkte, mede ouder

Wat een lange tijd om te vechten voor je leven... Ik hoop dat hij erbovenop komt.

Lusithania

Lusithania

22-11-2018 om 15:11

Moermop

Ik kan alleen maar zeggen: sterkte!

Meelevende moeder

Meelevende moeder

22-11-2018 om 17:11

Moedermop en mede ouder

Ook onze zoon werd bijna 2 jaar geleden ernstig ziek. Net als de zoon van Moedermop vlak na zijn 20e verjaardag. Toen ik de titel van dit draadje zag, brak het zweet me uit. De onzekerheid, de wanhoop, het ongeloof en het verdriet. Het staat me allemaal nog zo helder voor de geest. Ik denk dat ik nooit meer onbezorgd zal zijn.

Onze zoon is heel langzaam maar zeker zijn studie weer aan het oppakken en we durven heel voorzichtig te zeggen dat het goed met hem gaat. Nog moe, behoorlijk veel ondergewicht, onzeker en voor de rest van zijn leven onder controle, maar we zijn op de goede weg.

Ik hoop zo dat jullie, MoederMop en mede ouder, ook snel positieve berichten mogen ontvangen. Ik leef met jullie mee en duim me suf.

Marinade

Marinade

22-11-2018 om 18:11

Ook sterkte

Heel veel sterkte!
De nachtmerrie van elke ouder, ik duim dat het meevalt.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

22-11-2018 om 19:11

Wat akelig voor je zoon

zo'n sollicitatiegesprek dat nu op zo'n nare manier in de lucht komt te hangen. Wat onwerkelijk voelt het allemaal... Hoe was er gereageerd?

Vogel

Vogel

22-11-2018 om 19:11

Wat een schrik. En zo onwerkelijk, hoe jullie levens van het ene op het andere moment zo overhoop worden gegooid, en veel plannen en vanzelfsprekendheden ineens wankelen.
Heel veel sterkte voor jullie gezin gewenst.

Tjee moedermop

Wat een schrik! Wat een onwerkelijke werkelijkheid. Je zoon zit qua leeftijd precies tussen mijn kinderen in. Ik wens je heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.

MoederMop

MoederMop

22-11-2018 om 20:11 Topicstarter

Sollicitatiegesprek

Daar wisten ze eerst niets te zeggen toen mijn zoon de situatie uitlegde, maar na het gesprek zeiden ze dat zoon maar contact moest opnemen als hij weer in orde is ze willen hem graag hebben!

Wat het ook zo onwerkelijk maakt, 's morgens geloven we de dokter, want zoon komt beroerd uit bed, overgeven enz. Maar in de loop van de dag trekt dat weg en voelt hij zich bijna normaal. Dat er een gezwel voor die ellende zorgt, is nauwelijks te bevatten.

Ach, moedermop

Wat een toestand. Heb je enig idee hoe lang het gaat duren voor duidelijk is wat er precies aan de hand is en wat er moet gaan gebeuren?

Dat onwerkelijke, dat weet ik ook nog zo goed. En ook hoe snel dat uiteindelijk ‘gewoon’ wordt, want je kunt niet anders dan accepteren wat er nu op jullie pad komt.

Liefs,

Ingrid

MoederMop

MoederMop

22-11-2018 om 23:11 Topicstarter

Nadere onderzoeken

Volgende week zijn er nadere onderzoeken (PET scan, biopsie) en nog een week later de uitslag.
Gelukkig in het ziekenhuis in onze woonplaats, die goed staat aangeschreven en zover ik weet niet in de rode cijfers zit.

mirreke

mirreke

23-11-2018 om 15:11

Ach moedermop

Hoe triest en cynisch, dat je tegenwoordig naast alle stress en ellende van een ineens ontdekte ziekte, jezelf eigenlijk ook nog moet verdiepen in de financiële staat van het ziekenhuis...

Ik blijf duimen. Wat een onwerkelijke situatie, voor jullie maar zeker voor jullie zoon.

Juline

Juline

23-11-2018 om 20:11

Ik duim mee

Wat een nachtmerrie... Sterkte!

Juline

MoederMop

MoederMop

23-11-2018 om 20:11 Topicstarter

Wat je zegt Juline!

Begin deze week droomde ik nog dat de arts zei dat er geen probleem was, maar toen ik wakker werd, werd ik juist wakker in de nachtmerrie.

Gelukkig heeft mijn zoon vrienden waar hij zijn verhaal goed bij kwijt kan, en de beste vriendin van mijn dochter is ook een goede steun en toeverlaat, daar ben ik erg blij om.

sterkte

Wat een nachtmerrie moet dit zijn. De onzekerheid. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat hij een zo goed mogelijke uitslag krijgt. Fijn dat je zoon zijn verhaal ook bij zijn vrienden kwijt kan. Mijn 19-jarige zoon had afgelopen zomer een vriend die onderzocht werd op een gezwel in zijn nekholte. Ik vond het mooi om te zien hoe zijn vriendenkring daarmee om ging. Dan zijn ze opeens heel volwassen in hun aandacht. Bij die vriend bleek het overigens uiteindelijk goedaardig te zijn. Ik hoop dat voor jullie ook.

Tijgeroog

Tijgeroog

24-11-2018 om 14:11

Veel sterkte

Wat moeilijk en spannend.... ik hoop dat het na onderzoeken allemaal mee blijkt te vallen en dat hij snel weer helemaal de oude is!

zebra

zebra

24-11-2018 om 17:11

moedermop en mede ouder

heel veel sterkte in deze onzekere tijd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.