Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Hangkous

Hangkous

04-01-2020 om 14:01

2020 Afvallen wie ook (deel 4)

Nieuw jaar, nieuwe start.
Een nieuwe draad om onze afval/lijn pogingen en vorderingen te bespreken en inzichten te delen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
blik

blik

29-10-2020 om 21:10

Yeaj Pirata

Hier moeten batterijen vervangen van weegschaal, dubbel voor me. Enerzijds lekker rustig, anderzijds mis ik wegen als wezenlijk onderdeel voor mij om in focus/flow te komen.
Ben wel bezig maar niet helemaal 100 %.
Is een toestand die me wel bevalt, maar inmiddels weet ik ook dat het gevaarlijk is;)
Van hieruit gaat het vaak sluipenderwijze weer mis bij me en voor ik het weet zitten er weer 5 kg bij.

Manja, je kunt toch ook laten testen, neem aan dat je uit quarantaine mag als je negatief bent?

Manja

Manja

29-10-2020 om 23:10

Blik

Nee! Je mag niet uit quatantaine als je negatief bent je hebt 10 dagen kans dat je besmetting tot uiting komt na (intensief) contact met een coronapatient. Das de incubatietijd. Dit juist het probleem. Als het vandaag negatief is kan het morgen positief zijn. Daarom moet je hoe dan ook de 10 dagen uit zitten. Tot half augustus was het zelfs 14 dagen. Dus dat scheelt al

Forumbeheer Ouders Online

30-10-2020 om 09:10

1000 Berichten

Beste forumdeelnemers,

Jullie naderen de 1000 berichten en dan moet de draad gesloten worden. Uiteraard kunnen jullie altijd een nieuwe draad starten.
Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Manja

Manja

31-10-2020 om 15:10

Positief

Nou ik ben ook corona positief en nog een kind ook. Hoef alleen maar heeeeeel minimaal te hoesten.

Pirata

Pirata

31-10-2020 om 15:10

Jeeeee

Wat rot, Manja. Hopelijk blijven de erge klachten weg.

Manja

Oh Manja wat vervelend zeg, voor jullie allemaal! Hopelijk knapt iedereen snel op en blijven verdere besmettingen jullie en je omgeving bespaard.

Ik ben deze week ook getest vanwege zware verkoudheid maar gelukkig negatief. Ondertussen is wel een juf van mijn zoontje positief getest dus toch afwachten maar. Wij blijven voorlopig maar bij iedereen uit de buurt.

Emmawee

Emmawee

01-11-2020 om 15:11

Beterschap Manja! & nieuwe draad

Oh wat een gedoe allemaal, zelfs met milde klachten, moet je zo enorm veel maatregelen nemen. Zeker met meerdere besmettingen in een gezin. Hopelijk blijft het allemaal mild en ben je er snel helemaal vanaf.

Ik ga even tegemoet komen aan het verzoek van Heidi Sour en start een nieuwe draad met de titel:
Afvallen en / of gezondere gewoonten in '20 / '21

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.