Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tihama

Tihama

24-10-2016 om 20:10

Meeting 14 januari 2017: aanmelddraadje

Oeps...de juiste datum is 14 januari !!!

schaam schaam bloos. dank dames

Geen mail gezien....

Verkeerd mailadres??

Tihama

Tihama

01-01-2016 om 20:01

Bromvlieg

Zou je nog een keer willen mailen naar [email protected]?

Ik kan je naam namelijk niet terugvinden, dus voor de zekerheid checken we nog een keer.

Tihama

Ik had niet goed opgelet

Had een ander mailadres gebruikt. Dus jullie mail is wel ontvangen !

Tihama

Tihama

01-01-2016 om 20:01

Ah, mooi

klopt het gelukkig weer

Egel

Egel

07-01-2017 om 22:01

nog mail

Beste allen,
Ik heb net even gemaild, zodat ik ook nog informatie kan krijgen.
Tot later!
Groeten, Egel

Meeting Laatste ronde aanmelden + pecunia

Onze meetingpenningmeesteres zou heel graag zien dat het bedrag op 13 januari haar bankrekening al bereikt heeft. Vandaar ook een vriendelijk doch dringend verzoek om de kosten zsm doch uiterlijk voor donderdagmiddag 12 januari 12 uur precies over te maken. Maar niets let je om het nu gewoon meteen te doen.

Mijn goede voornemen voor 2017 is om mijn uitstelgedrag te lijf te gaan, mijn bankapp staat al op scherp.

Het goede nieuws is dat er nog plek is voor late beslissers. Je kunt je nog opgeven tot en met woensdag door een mail te sturen naar [email protected]

Alison

Alison

09-01-2017 om 17:01

Oeps,

vergeten Ga ik vanavond meteen doen. Is er nog iets bekend van de groepsretour?

Groepsretour

Er zijn tot nu toe vier liefhebbers voor het groepsretour van de NS, te weten Alkes,Alison,Taruh en ikzelve. Wij kunnen dus al voor 11 euro p.p uit en thuis zijn. Er kan nog meer bij. Hoe groter het aantal reizigers, hoe hoger de korting.

En nogmaals, het is doodeenvoudig:je krijgt een papieren voucher met een scancode waarmee je door de poortjes kan, je hebt geen ovchipkaart nodig, je hoeft niet samen te reizen noch gelijktijdig in de trein te zitten, het enige dat overeen moet stemmen is de stad van bestemming.

Liefhebbers kunnen zich nog melden tot en met morgen. Dan stel ik donderdag de treiners op de hoogte van de uiteindelijke kosten en kunnen de vouchers de deur uit.

Stuur een mailtje naar het bekende mailadres onder vermelding van groepsretour

sorry

Maar ik 'moet' mij helaas afmelden. Blijkt dat er iets georganiseerd is voor mijn verjaardag (ik ben vorige week 45 geworden, en blijkbaar is dat iets om te vieren...). Het is maar goed dat ik toevallig mijn zus belde en ter sprake kwam dat ik zaterdag de hort op zou gaan, want anders was ik niet bij mijn 'eigen' feestje geweest! De meeting stond al wel een hele poos met koeienletters op de familiekalender maar ik heb zo'n man die dat gewoon niet ziet.

Dus, ik baal er eigenlijk wel van. Ook omdat ik niet zo van de verassingen en feestjes ben. Maar ja, het is ook weer zo onaardig om niet te komen natuurlijk.

Hopelijk volgend jaar beter. Drie keer is scheepsrecht dus ooit moet het een keer gaan lukken!

mirreke

mirreke

10-01-2017 om 20:01

Ik zou bijna de plek van Jippox

wel willen overnemen... Ben helemaal geen type hiervoor, maar ineens lijkt het me heel leuk, ook om Pennestreek te zien, trouwens! Pennestreek, niet afzeggen hoor!

Maar zou dit kunnen, iemand?

Tihama

Tihama

10-01-2017 om 21:01

Ja hoor

Je bent van harte welkom. Stuur maar een mailtje naar [email protected]

Dan stuur ik je de informatie

mirreke

mirreke

10-01-2017 om 22:01

Heel eng...

maar gemaild...

Tihama

Tihama

10-01-2017 om 22:01

Zie hem niet

Hoi Mirreke

Ik heb al een paar keer ververst, maar ik zie je mail niet. Kun je nog even checken?

mirreke

mirreke

10-01-2017 om 23:01

Net weer verstuurd. Maar computer deed daarvoor ook raar...

ha, een invaller voor een afzegger!

Jammer Jippox (gezellig feest gewenst natuurlijk!) en welkom Mirreke (er zijn geen enge mensen bij )

Tihama

Tihama

11-01-2017 om 08:01

Mirreke

Hoi Mirreke,

Helaas zie ik hem nog steeds niet.
Er zijn wel andere mails binnengekomen, dus het mailadres functioneert wel. Kun jij misschien vanaf een ander account mailen?

Tihama

mirreke

mirreke

11-01-2017 om 11:01

okay

wel gek zeg. Wie zou dan nog meer mijn mail ineens niet ontvangen, denk ik dan. Het is een gewoon mailadres, van mijn eigen .com website...

Okay, doe het zo nog van een andere af...

mirreke

mirreke

11-01-2017 om 12:01

Gedaan...

dus laat je het even weten? Als je deze mail ook niet ontvangt mag het niet zo zijn, denk ik... )

Tihama

Tihama

11-01-2017 om 12:01

Deze is binnen, Mirreke!

Hiephoi!

Zo'n driekwart heeft het geld al overgemaakt, een paar zijn er nog niet aan toegekomen. Lukt dat vanavond nog?

mirreke

mirreke

11-01-2017 om 20:01

Hoi Kenfan

Ik doe het vanavond

Update

Helaas heeft Allison zich afgemeld. Nu ben ik de enige van het minimeetingclubje van de Petattenclub. Ik zal de eer hooghouden, maar Ginny, Dorry,en Allison, volgende keer zijn jullie er toch weer gewoon bij?

En Ingridt, boehoehoe, een meeting zonder jou vind ik niet compleet. Met wie moet ik nu na afloop ehm evalueren?

Welkom Mirreke. Goed dat je de stap zet, tenslotte schrijf je hier ook al eeuwen trouw mee.

Om met Good Old Bald Mart te spreken: Mag ik dat allemaal zeggen? Ja dat mag ik zeggen. We hebben tenslotte de traditionele aanlooprel nog helemaal niet gehad. Zijn we dan toch, na 15 jaar een grote kliek geworden

En weten de dames eigenlijk al wat we aangaan trekken ?????

Alkes
Amaterasu
Bromvlieg
Egel
Fransien
Kenfan
Lidwientje Banaan-Walg
Lusithania
Marinade
Mirreke
Pennestreek
Sally MacLennane
Silver
Skik
Taruh
Thursday Next
Tihama
Vesper Lynd
IJsvogel

Taruh

Taruh

12-01-2017 om 14:01

schoenen

Nee, ik trek niet mijn metallic blauwe pumps aan. Ik heb ze nog wel, maar die liggen in de zomerdoos.

Ik trek mijn docs aan.

Hoef ik nu ook geen naamplaatje meer op?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

12-01-2017 om 14:01

Zie ik tot mijn verrassing Lidwientje staan! Is zij de afgelopen jaren gewoon terug geweest onder een andere naam, dat had ik dan toch moeten merken? Wat ik aan doe weet ik nog niet. Het schijnt bar koud te worden en ik moet ook een stukje OV'en.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.